• تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 12:54
  • کد خبر : 606
  • چاپ خبر
خبر استان قم، باشگاه فوتبال قم، خبر استان قم
یک مسوول در هیات فوتبال قم:

مدارس فوتبال و فوتسال بدون مجوز در قم پلمب می شود

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان که بدون مجوز هیات فوتبال اقدام به فعالیت کنند توسط دستگاه‌های نظارتی پلمب می شوند. به گزارش خبر استان قم، عباس زارعی با اشاره به این که مهلت ثبت‌ نام و اخذ مجوز برای مدارس فوتبال

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان که بدون مجوز هیات فوتبال اقدام به فعالیت کنند توسط دستگاه‌های نظارتی پلمب می شوند.

به گزارش خبر استان قم، عباس زارعی با اشاره به این که مهلت ثبت‌ نام و اخذ مجوز برای مدارس فوتبال و فوتسال تا دهم اردیبهشت ماه جاری تعیین شده است ابراز کرد: پس از آن زمان تعیین شده، کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال قم اقدام به اعلام مدارس فوتبال مجاز و شروع رسمی کار مدارس فوتبال خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: تمامی مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که در سال‌ های گذشته مدارک خود را ارائه کرده و دارای پرونده هستند باید طبق آیین‌ نامه جدید مدارک لازم را ارائه کنند.

 

زارعی افزود: در پیش بودن فصل تابستان و افزایش زمان اوقات فراغت دانش‌آموزان و توجه خانواده‌ها به مباحث آموزش فرزندانشان، مسوولیت بزرگی را به دوش هیات فوتبال استان قم می‌گذارد.

 

وی اظهار کرد: در این راستا مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که در سطح استان قصد فعالیت دارند باید با مراجعه به کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال برای اخذ مجوز تاسیس یا تمدید مجوز اقدام کنند.

 

وی گفت: تمامی مسوولان مدارس باید با در دست داشتن مدارک لازم که در آیین‌نامه تدوینی عنوان شده است نسبت به تشکیل پرونده مراحل صدور مجوز تاسیس و یا تمدید مدرسه فوتبال خود اقدام کنند./ خبر استان قم

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.