• تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 14:39
  • کد خبر : 388
  • چاپ خبر
پیکر شهید اعتبار رئیس فقید حوزه علمیه خدابنده در قم

پیکر شهید اعتبار رئیس فقید حوزه علمیه خدابنده در قم تشییع شد

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اعتبار رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق‌(ع) شهرستان خدابنده عصر شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم، روحانیان و فضلای حوزه در قم تشییع شد. به گزارش خبر استان قم، در این آیین پس از تلاوت آیه‌هایی چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت،

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اعتبار رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق‌(ع) شهرستان خدابنده عصر شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم، روحانیان و فضلای حوزه در قم تشییع شد.

به گزارش خبر استان قم، در این آیین پس از تلاوت آیه‌هایی چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت، پیکر این شهید به خون خفته در محراب، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه‌(س) تشییع و پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی کریمه اهل بیت و اقامه نماز میت توسط آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین، برای خاکسپاری به اهواز منتقل شد.

مشایعت کنندگان پیکر این شهید روحانی، در حالی که فریادهای الله اکبر و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست را سر می‌دادند، با نوای حزن‌آلود یاحسین و یازینب بر سر و سینه زده و اشک ماتم ریختند.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.