• تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 17:04
  • کد خبر : 579
  • چاپ خبر
آیت الله هاشمی رفسنجانی، محسن هاشمی رفسنجانی، سالگرد هاشمی رفسنجانی در قم، خبر استان قم، معیشت مردم از نظر آیت الله رفسنجانی
محسن هاشمی رفسنجانی:

منش آیت الله رفسنجانی همواره گره گشایی و امور خیرخواهانه بوده است

محسن هاشمی رفسنجانی در در هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: ممکن است افرادی در وضعیت اقتصادی و معیشتی کنونی نسبت به برگزاری آیین ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایراداتی بگیرند، اما باید توجه داشت که رویه و منش وی در طول زندگی همواره گره گشایی و امور خیرخواهانه بوده است.   به گزارش

محسن هاشمی رفسنجانی در در هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: ممکن است افرادی در وضعیت اقتصادی و معیشتی کنونی نسبت به برگزاری آیین ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایراداتی بگیرند، اما باید توجه داشت که رویه و منش وی در طول زندگی همواره گره گشایی و امور خیرخواهانه بوده است.

 

به گزارش خبر استان قم، محسن هاشمی رفسنجانی پنجشنبه شب در هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در قم، با اشاره به اهمیت مشارکت بالا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال‌ جاری اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه دغدغه مشارکت بالا و سلامت انتخابات در راستای تقویت پایه‌های مشروعیت نظام اسلامی را داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه مرحوم هاشمی‌ رفسنجانی از زمان نگارش کتاب «امیرکبیر قهرمان مبارزه با استعمار» دغدغه توسعه ایران را داشت، گفت: وی در بیش از ۱۳ انتخابات شرکت کرد و فقط در ۲ مورد شکست خورد اما از آن شکست‌ها هم گذشت و در بیشتر جایگاه‌هایی که قرار داشت از طریق انتخاب مردم به آن جایگاه رسیده بود.

 

این فعال اصلاح‌طلب گفت: اصلاحات عمیق سیاسی و اقتصادی در کشور با اعتماد اکثریت مردم قابل اجرا است.

 

هاشمی رفسنجانی افزود: ممکن است افرادی در وضعیت اقتصادی و معیشتی کنونی نسبت به برگزاری آیین ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایراداتی بگیرند، اما باید توجه داشت که رویه و منش وی در طول زندگی همواره گره گشایی و امور خیرخواهانه بوده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.