• تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 17:22
  • کد خبر : 563
  • چاپ خبر
باران در قم، خبر استان قم، خبر قم، اخبار قم

ارتفاعات قم شاهد بارش پراکنده خواهد بود

مدیرکل هواشناسی قم گفت: از اواخر وقت امروز با عبور موجی در تراز میانی جو،‌ به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود و در روز جمعه آسمان نیمه ابری پیش بینی شده و امکان بارش پراکنده در ارتفاعات غرب استان وجود دارد. به گزارش خبر استان قم، مدیر کل هواشناسی قم گفت: دمای هوای این

مدیرکل هواشناسی قم گفت: از اواخر وقت امروز با عبور موجی در تراز میانی جو،‌ به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود و در روز جمعه آسمان نیمه ابری پیش بینی شده و امکان بارش پراکنده در ارتفاعات غرب استان وجود دارد.

به گزارش خبر استان قم، مدیر کل هواشناسی قم گفت: دمای هوای این استان نیز طی چهار روز آینده روند افزایشی پیدا خواهد کرد و بیشینه دما به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت:‌ امروز بیشینه دمای استان قم ۱۶ درجه پیش بینی و کمینه ثبت شده نیز صفر درجه سانتیگراد بوده‌است.

وی بیان کرد: بیشینه دمای هوای قم در روز شنبه هفته آینده به ۱۹درجه سانتیگراد خواهد رسید و بیشینه پیش بینی شده برای روز یکشنبه آینده نیز ۲۱ درجه سانتیگراد است.

حیدری گفت: کمینه پیش بینی شده برای روز شنبه هفته آینده چهار درجه و در روز یکشنبه آینده نیز سه درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی افزود: هوای امروز پنجشنبه استان قم صاف و پایدار همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

در استان قم ۱۳ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۱ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.