• تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 12:17
  • کد خبر : 584
  • چاپ خبر
استاندار قم، سرمایه گذاری خارجی، خبر استان قم، اخبار قم، خبر قم، سمیه ایرانی
استاندار قم:

شرایط مناسب برای سرمایه گذاران خارجی در قم

استاندار قم با بیان اینکه دولت سیزدهم همواره تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را مورد حمایت خود قرار داده است، گفت: هدف مجموعه مدیریت استان این است تا شرایط مناسب و خوبی را برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در قم فراهم‌ شود.   به گزارش خبر استان قم، سیدمحمد آقامیری در هجدهمین نشست کارگروه تسهیل

استاندار قم با بیان اینکه دولت سیزدهم همواره تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را مورد حمایت خود قرار داده است، گفت: هدف مجموعه مدیریت استان این است تا شرایط مناسب و خوبی را برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در قم فراهم‌ شود.

 

به گزارش خبر استان قم، سیدمحمد آقامیری در هجدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار داشت: هدف مجموعه مدیریتی در استان علاوه بر افزایش سرمایه‌گذاری داخلی، حضور سرمایه‌گذار خارجی در قم است.

وی افزود: کشور ما امنیت و ظرفیت خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده و ما موظف به این هستیم تا آن‌ها را جذب کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: وقتی به پیشرفت کشورهای همسایه خود نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم بخش عمده این پیشرفت‌ها دلیلش حضور سرمایه‌گذاران خارجی در آن کشورهاست.

آقامیری خاطرنشان کرد: اگر به دنبال افزایش سرعت پیشرفت استان هستیم باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی بهترین استفاده را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران کسانی هستند که کل زندگی خود را در این حوزه خرج کرده و تلاش آن‌ها باعث می‌شود سرعت چرخه اقتصادی کشور افزایش پیدا کند.

استاندار قم گفت: دولت سیزدهم همواره حامی سرمایه‌گذاران بوده و این موضوع در دوران مدیریت بنده افزایش خواهد داشت تا سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی به‌دنبال حضور دراین استان باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم نیز در ادامه، گفت: استاندار تاکید فراوانی بر حل مشکلات و موانع تولید در استان دارد، لذا ما نیز کلیه ظرفیت‌ها را بسیج می‌کنیم.

سید علی‌اکبر غلامیان، بیان کرد: ما به عنوان مجموعه دولت باید مسیر سرمایه‌گذاری را برای بخش خصوصی تسهیل کرده و کمک آن‌ها کنیم تا انگیزه‌شان در بحث افزایش تولید و سرمایه‌گذاری افزایش یابد.

وی ادامه داد: بسیاری از مدیران کل دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان قم با روحیه جهادی و انقلابی در میدان حاضر شده و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کرده و یا در تلاش هستند تا شعار سال را در قم محقق کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم‌ تصریح کرد: مقام عالی استان در صحبت‌های خود بارها به موضوع تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری در قم اشاره و تاکید کرده‌اند، همچنین ما را نیز مکلف کرده‌ که برای حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران تمام امکانات را بسیج کنیم.

وی ادامه داد: طرح‌های بسیاری با موضوع سرمایه‌گذاری و پرداخت تسهیلات به معاونت اقتصادی استانداری قم ارائه می‌شود و کارشناسان ما شبانه روز با کارشناسی روی طرح‌ها و بازدیدهای میدانی به دنبال این هستند تا بهترین طرح‌ها مصوب شود.

غلامیان با بیان اینکه بانک‌ها در کنار پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان از مردم نیازمند غافل نشوند، عنوان کرد: واقعیت این است که بانک‌ها علاوه بر اینکه اعتباراتی را به تولیدکنندگان اختصاص می‌دهند، به درخواست مردم که نیازمند تسهیلات خُرد برای حل مشکلاتشان هستند نیز اهتمام جدی داشته باشند./ خبر استان قم

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.