• تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 12:50
  • کد خبر : 401
  • چاپ خبر
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم؛

در آسایشگاه انوار آفتاب منقلب شدم

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بیان کرد: بنده با دیدن افراد حاضر در این مرکز منقلب شدم و فکر میکنم تمام افراد سالی یکبار حداقل باید از این مرکز دیدن نمایند. به گزارش خبر استان قم، علی نیک مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به همراه هیات همراه به مناسبت 17 ربیع الاول میلاد

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بیان کرد: بنده با دیدن افراد حاضر در این مرکز منقلب شدم و فکر میکنم تمام افراد سالی یکبار حداقل باید از این مرکز دیدن نمایند.

به گزارش خبر استان قم، علی نیک مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به همراه هیات همراه به مناسبت 17 ربیع الاول میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بازدید کرد.

وی در پایان این بازدید در نشست مشترک با مسئولین آسابشگاه انوار آفتاب با بیان اینکه برای تمام خدمت گزاران این مرکز که صادقانه و فداکارانه در حال خدمت هستند ارزوی توفیق و موفقیت دارم گفت: فکر میکنم تمام افراد سالی یکبار حداقل باید از این مرکز دیدن نمایند تا هر کمکی از دستشان برمی آید به این مرکز انجام دهند.

نیک با اشاره به اینکه بنده حقیر با دیدن افراد حاضر در این مرکز منقلب شدم، افزود: به هرحال بر خودم و همکاران لازم می بینم که هر کمک و تلاشی می توانند انجام تا وضعیت این جا هر روز بهتر از دیروز شود.

خدابخش اسماعیلی، مدیر آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب همچنین در این نشست با بیان اینکه از خیرین تقاضا دارم آسایشگاه را از یاد نبرند و فراموش نکند، گفت: همه می توانند با کوچکترین قدم این عزیزان را شاد کنند، ما از حضور خیرین در آسایشگاه استقبال می کنیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.