• تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1402 - 15:16
  • کد خبر : 357
  • چاپ خبر
بازرسی از مراکر درمانی قم، خبر استان قم، علوم پزشکی قم، خبر استان قم، سمیه ایرانی

انجام ۸۰ مورد بازرسی از مراکز درمانی و پاراکلینیکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در اجرای طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی، بیش از ۸۰ مورد بازرسی از مراکز درمانی و پاراکلینیکی صورت گرفت. به گزارش خبر استان قم، مجید محبی در این زمینه افزود: در طرح نظارتی ویژه نوروز از ۲۹ اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در اجرای طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی، بیش از ۸۰ مورد بازرسی از مراکز درمانی و پاراکلینیکی صورت گرفت.

به گزارش خبر استان قم، مجید محبی در این زمینه افزود: در طرح نظارتی ویژه نوروز از ۲۹ اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، مراکز درمانی و بیمارستان‌های خصوصی و دولتی، درمانگاه‌ها و سایر مراکز پاراکلینیکی به‌صورت سرزده و مستمر نظارت و بازدید می‌شوند.

وی اضافه کرد: از ابتدای آغاز به کار این طرح تاکنون، کارشناسان اداره امور آزمایشگاه‌ها و آزمایشگاه مرجع تعداد ۲۰ بازدید از آزمایشگاه‌های خصوصی بیمارستانی و درمانگاهی انجام دادند.

وی ادامه داد: در این مدت ۴۱ مورد بازدید و نظارت از سوی کارشناسان نظارت بر امور مطب‌ها و مراکز درمانگاهی و ۱۰ مورد بازدید و نظارت بر اورژانس بیمارستان‌ها و حضور پزشکان مقیم و انکال در مراکز دانشگاهی و غیردانشگاهی صورت گرفته است.

به گفته محبی، از ۱۷ مرکز دندانپزشکی نیز در این مدت بازدید شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.