• تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 13:48
  • کد خبر : 214
  • چاپ خبر
کرونا در قم، خبر استان قم، خبر قم، سمیه ایرانی

کرونا یک خانواده دیگر را داغدار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در این استان گفت: ظرف شبانه روز گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد. به گزارش خبر استان قم، مهدی مصری با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۱۶ نفر با علائم اولیه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در این استان گفت: ظرف شبانه روز گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش خبر استان قم، مهدی مصری با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۱۶ نفر با علائم اولیه بیماری کووید ۱۹ توسط اورژانس و مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند، افزود: ۳۳ بیمار کرونایی هم اینک در بیمارستان‌های مختلف استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین شمار بیماران بدحال که در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند را هفت نفر ذکر کرد و گفت: ۵۴ بیمار مشکوک نیز تحت درمان قرار گرفتند.

وی یادآور شد: از مجموع ۲۹ آزمایش انجام شده، نتیجه سه مورد مثبت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون همگانی کرونا در قم تاکنون یک میلیون و ۹۵۳ هزار و ۸۰۵ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده‌است.

وی با بیان اینکه قم همچنان در وضعیت زرد کرونایی است به مردم به ویژه شهروندان دارای بیماری های زمینه ای توصیه کرد که رعایت مسایل بهداشتی و زدن ماسک را در دستور کار قرار دهند.

بر اساس آخرین به روزرسانی‌ نقشه کرونایی کشور، تعداد چهار شهر در وضعیت قرمز، ۳۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۵ شهر در وضعیت زرد، و ۱۷۰ شهر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.