• تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 13:40
  • کد خبر : 207
  • چاپ خبر
طوفان در قم، خبر قم

تندباد با سرعت ۸۵ کیلومتر در قم

مدیرکل هواشناسی قم گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، عصر امروز تندبادی با ساعت ۸۰ تا ۸۵ کیلومتر این استان را در می‌نوردد. به گزارش خبر استان قم، مهران حیدری گفت: همچنین استان قم عصر امروز شاهد رگبار و رعد و برق خواهد بود و احتمالا در ارتفاعات همراه با بارش تگرگ است. وی اظهار داشت:

مدیرکل هواشناسی قم گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، عصر امروز تندبادی با ساعت ۸۰ تا ۸۵ کیلومتر این استان را در می‌نوردد.

به گزارش خبر استان قم، مهران حیدری گفت: همچنین استان قم عصر امروز شاهد رگبار و رعد و برق خواهد بود و احتمالا در ارتفاعات همراه با بارش تگرگ است.

وی اظهار داشت: ناپایداری هوای قم تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی قم گفت: با توجه به شرایط کنونی هشدار نارنجی دراین استان صادر شده و از هموطنان درخواست می‌شود که به هشدارهای ایمنی توجه کامل داشته باشند.

حیدری از مردم و مسافران خواست که از تردد و توقف درحاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

احتیاط در سفرهای بین شهری و تردد جاده‌ای وخودداری از تردد در نواحی مرتفع از دیگر توصیه‌های مدیرکل هواشناسی قم به شهروندان و مسافران دراین استان بود.

در استان قم ۱۳ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۱ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.