• تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 15:25
  • کد خبر : 523
  • چاپ خبر
بزرگداشت شهید مهدی زین الدین، خبر استان قم، قم

برگزاری جشن تولد شهید «مهدی زین‌الدین» با حضور خانواده‌های شهدا در قم

جشن تولد سردار شهید «مهدی زین‌الدین» با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در خانه موزه شهید زین‌الدین قم برگزار شد.   به گزارش خبر استان قم، جشن تولد سردار شهید «مهدی زین‌الدین» امشب همزمان با سالروز ولادت این شهید والامقام، با حضور خانواده‌های معظم ۱۷ شهید مدافع حرم در خانه موزه شهید زین‌الدین شهر

جشن تولد سردار شهید «مهدی زین‌الدین» با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در خانه موزه شهید زین‌الدین قم برگزار شد.

 

به گزارش خبر استان قم، جشن تولد سردار شهید «مهدی زین‌الدین» امشب همزمان با سالروز ولادت این شهید والامقام، با حضور خانواده‌های معظم ۱۷ شهید مدافع حرم در خانه موزه شهید زین‌الدین شهر مقدس قم برگزار شد.

تیم برنامه «منم بچه مسلمان» از تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن سیما در این مراسم با حضور مجریان و شخصیت‌های عروسکی این برنامه، به اجرای برنامه زنده شاد و مرفّح برای فرزندان شهدا پرداختند.

قصه‌گویی، اجرای سرود توسط گروه سرود ولایت، نقاشی، پخش کلیپ، چهره پردازی فانتزی کودک و نوجوان، برگزاری مسابقه و اهدای جایزه به برترین‌ها از جمله برنامه‌های مراسم جشن تولد شهید مهدی زین‌الدین بود.

همچنین در این برنامه که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار شد، هدایایی به فرزندان شهدای مدافع حرم استان قم تقدیم شد.

️گفتنی است سردار شهید «مهدی زین‌الدین» متولد ۱۸ مهرماه ۱۳۳۸، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام بود که در ۲۷ آبان ۱۳۶۳ در مأموریتی که از کرمانشاه به طرف سردشت آذربایجان غربی در حرکت بود با گروهک‌های ضدانقلاب درگیر و به فیض شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.