• تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 12:40
  • کد خبر : 597
  • چاپ خبر
پیام استاندار قم در خصوص نیمه شعبان، نیمه شعبان قم، اخبار فرهنگی و مذهبی قم، خبر استان قم، سمیه ایرانی

نیمه شعبان زیباترین روز خلقت و مظهر امید به آینده‌است

استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد خجسته حضرت ولی عصر(عج) ، این روز فرخنده را زیباترین روز خلقت و مظهر امید به آینده ذکر کرد. به گزارش خبر استان قم در پیام سید محمد آقامیری که روز شنبه نسخه‌ای از آن دراختیار خبر استان قم قرار گرفت،‌ آمده‌است: نیمه شعبان

استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد خجسته حضرت ولی عصر(عج) ، این روز فرخنده را زیباترین روز خلقت و مظهر امید به آینده ذکر کرد.

به گزارش خبر استان قم در پیام سید محمد آقامیری که روز شنبه نسخه‌ای از آن دراختیار خبر استان قم قرار گرفت،‌ آمده‌است:

نیمه شعبان “” زیباترین روز خلقت و مظهر امید به آینده است، روزی که دیدگان ‌عالمیان به جمال زیبای دوازدهمین حجت خدا، یگانه منجی عالم بشریت، جوهر دین و نور یقین “حضرت حجت بن الحسن العسکری(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، روشن می‌شود و با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت.

 

پیام حاکیست:‌ در آستانه این روز فرخنده، عطر خوش گل نرگس، مشام منتظران و عاشقان مهدی موعود در سراسر ایران اسلامی و قم مقدس را متبرک و معطر ساخته‌است.

 

دربخش دیگری از این پیام آمده‌است: هر ساله در چنین ایام خجسته‌ای، میلیون‌ها زائر و دلداده از راه‌های دور و نزدیک به قم سفر می‌کنند تا جشن باشکوه میلاد منجی را در جوار مسجد مقدس جمکران و بارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س) باشند و خداوند منان را بسیار شاکر و سپاسگزاریم که امسال نیز توفیق میزبانی از این اجتماع معنوی معظم نصیب مردم ولایی و مهدی یار قم و خادمین آنان شده‌است.

 

استاندار قم در این پیام بیان کرده‌است: مقدم همه زائران و مهمانان عزیز را گرامی داشته و امیدوارم که میزبان شایسته ای برای همه این عزیزان باشیم.

 

طبق اعلام رسمی استانداری قم در سال گذشته سه میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در سه روز جشن نیمه شعبان در مسجد جمکران حضور یافتند و پیش بینی امسال حضور بیش از چهار میلیون زائر در این مسجد است‌./ خبر استان قم

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.