• تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 15:29
  • کد خبر : 526
  • چاپ خبر
۲۴ عنوان برنامه همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم، روز قم، خبر استان قم
به همت سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری قم‌ صورت گرفت؛

اکران فیلم اخت الرضا(ع) در آستانه سالروز ورود کریمه اهل بیت(س) به شهر قم

    عصر سه شنبه فیلم سینمایی اخت الرضا(ع) در آستانه سالروز ورود کریمه اهل بیت(س) به شهر قم به همت سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری قم‌ اکران شد. به گزارش خبر استان قم، حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی،‌اجتماعی ورزشی شهرداری قم عصر سه شنبه ۱۸ مهرماه در گفت‌ و گو

 

 

عصر سه شنبه فیلم سینمایی اخت الرضا(ع) در آستانه سالروز ورود کریمه اهل بیت(س) به شهر قم به همت سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری قم‌ اکران شد.

به گزارش خبر استان قم، حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی،‌اجتماعی ورزشی شهرداری قم عصر سه شنبه ۱۸ مهرماه در گفت‌ و گو با خبرنگاران عنوان کرد: فیلم سینمایی اخت الرضا(ع) که روایت سفر ایشان به شهر مقدس قم می باشد امروز با حضور مسوولان محترم استانی، عوامل فیلم، هنرمندان، اصحاب فرهنگ‌ و رسانه‌ و جمعی از بزرگان شهر اکران شد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد ضمن تقدیر از زحمات کلیه عوامل این فیلم عنوان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری‌ قم همواره در راستای ترویج فرهنگ شیعی و اقدامات مربوط به اهل بیت (ع) گام برداشته است و از این رو مسوولیت اکران این خصوصی این فیلم در شهر قم به صورت مشترک به سازمان فرهنگی‌ و حرم کریمه اهل بیت(س) سپرده شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به نیاز شناخت شخصیت و جایگاه والای کریمه اهل بیت(س) گفت: امروز جامعه ما نیاز به شناخت شخصیت والای کریمه اهل بیت(س) دارد چرا که با توجه به تحولات امروز جامعه بویژه در حوزه بانوان و دختران پیش از پیش نیاز است تا حضرت معصومه(س) به عنوان الگویی ویژه در حوزه عفاف و حجاب به جامعه معرفی گردد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.