• تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 14:46
  • کد خبر : 398
  • چاپ خبر
خبر استان قم
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم:‌

۱۲ هزار فرصت شغلی در قم آماده ورود افراد جویای کار است

مدیرکل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی قم گفت: ۱۲ هزار فرصت شغلی تمام وقت و دارای بیمه در این استان آماده ورود افراد جویای کار در زمینه‌های مختلف نیروی کار ساده، نیروی کار نیمه‌ماهر و نیروی کار متخصص است. به گزارش خبر استان قم، وحید وزیری راد بیان داشت: در استان قم ظرفیت‌های خوبی برای اشتغال

مدیرکل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی قم گفت: ۱۲ هزار فرصت شغلی تمام وقت و دارای بیمه در این استان آماده ورود افراد جویای کار در زمینه‌های مختلف نیروی کار ساده، نیروی کار نیمه‌ماهر و نیروی کار متخصص است.

به گزارش خبر استان قم، وحید وزیری راد بیان داشت: در استان قم ظرفیت‌های خوبی برای اشتغال افراد جویای کار ایجاد شده‌است و آنچه در این خصوص اهمیت دارد گسترش فرهنگ کار در میان جوانان برای استقبال بیشتر آنان از موقعیت‌های شغلی موجود است.

وی تاکید کرد: مساله دیگری که در رابطه با فضای کار استان باید مورد توجه قرار گیرد، لزوم گسترش برنامه‌های آموزشی و مهارت افزایی برای بالا بردن توانمندی‌های افراد جویای کار در قم است، تا آنان با آمادگی بیشتری بتوانند در بخش‌های مورد نظر مشغول به‌کار شوند.

وی همچنین افزود:‌ در سالجاری قم متعهد به ایجاد ۲۰ هزار و ۲۱۴ فرصت شغلی جدید در حوزه‌های مختلف است که عملکرد ۶ ماهه دستگاه‌های اجرایی در این خصوص نشان می‌دهد بیش از ۸۵ درصد تعهد استان در این رابطه عملیاتی شده و ما با جدیت تحقق کامل آن را دنبال می‌کنیم.

گفتنی‌است بخش صنعت از جمله حوزه‌های پرتقاضا برای جذب نیروی کار است، در همین رابطه استفاده از نیروی انسانی ماهر همواره به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت واحدهای تولیدی مطرح می‌باشد که به‌همین منظور اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی قم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان موضوع مهم تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال استان را با جدیت دنبال می‌کند.

در بخش صنعت استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

وزیری راد در ادامه با اشاره به برنامه‌های متنوع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم برای اشتغالزایی در استان، گفت: در همین رابطه امسال با تخصیص اعتبارات لازم روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در قم در وسعت بیشتری دنبال می‌شود که این موضوع نیز به ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد در استان منجر خواهد شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.