• تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 14:51
  • کد خبر : 78
  • چاپ خبر
ساخت مجتمع امین به پشتوانه 60 سال احداث پاساژهای تجاری در قم و تهران، خبر استان قم، خبر قم

ساخت مجتمع امین به پشتوانه 60 سال احداث پاساژهای تجاری در قم و تهران

نگاهی به کارنامه پربار مدیریت مجتمع تجاری امین نشان می‌دهد مالکان این مجتمع کارنامه‌ای درخشان در احداث ساختمان‌های تجاری در قم و پایتخت دارند. به گزارش خبر استان قم،  مجتمع تجاری امین واقع در خیابان بلوار امین قم مراحل نهایی خود را طی می کند و چراغ واحدهای تجاری این مجتمع یکی پس از دیگری

نگاهی به کارنامه پربار مدیریت مجتمع تجاری امین نشان می‌دهد مالکان این مجتمع کارنامه‌ای درخشان در احداث ساختمان‌های تجاری در قم و پایتخت دارند.
به گزارش خبر استان قم،  مجتمع تجاری امین واقع در خیابان بلوار امین قم مراحل نهایی خود را طی می کند و چراغ واحدهای تجاری این مجتمع یکی پس از دیگری در حال روشن شدن است.
پس از اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی این مجتمع از سال 95، در حال حاضر طبقات هم کف پایین و هم کف بالا  به اتمام رسیده و طبقات منفی یک و منفی دو نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از 680 واحد این مجتمع تجاری، 480 واحد آماده تحویل شده است.
اما اگر نگاهی به کارنامه کاری مالک این مجتمع تجاری یعنی مرحوم موحدی داشته باشیم، احداث ساختمان‌های متعدد از جمله راه‌اندازی 6 مجتمع تجاری در شهرهای قم و تهران که سالیان طولانی مردم از آنها بهره‌مند شده‌اند به چشم می‌خورد.
مجتمع تجاری قائم قم با 140 باب واحد تجاری در سال 1348، مجتمع تجاری حجت (کویتی ها) واقع در خیابان جمهوری تهران با 200 باب واحد تجاری در سال 1352 و مجتمع تجاری حجت واقع در خیابان 19 دی قم با 440 باب واحد تجاری در سال 1355 از جمله مجتمع‌های تجاری ساخته شده توسط مرحوم موحدی هستند.
همچنین این فعال تجاری و اقتصادی خوشنام که اکنون علی موحودی فرزند وی عهده‌دار مدیریت مجتمع امین است، مجتمع تجاری قدس واقع در خیابان ارم قم با 300 واحد تجاری را در سال 1360، مجتمع تجاری بوعلی سینا واقع در بازار قم با 300 واحد تجاری را در سال 1372 و مجتمع تجاری حجت (جدید) واقع در خیابان جمهوری تهران با 200 واحد تجاری را در سال 1380 احداث کرده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.