• تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 - 20:35
  • کد خبر : 175
  • چاپ خبر
آیت الله سعیدی، حجاب و عفاف، خبر قم، خبر استان قم
آیت الله سعیدی گفت:

اقدامات دستگاه قضا در حوزه عفاف و حجاب باید مستمر باشد

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی در حوزه عفاف و حجاب گفت: مجموعه قضایی استان قم باید پیگیری مستمر داشته باشد تا کارها ابتر نماند و موانع حل شود. به گزارش خبر استان قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت در نخستین جلسه قرارگاه ۱۹ دی

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی در حوزه عفاف و حجاب گفت: مجموعه قضایی استان قم باید پیگیری مستمر داشته باشد تا کارها ابتر نماند و موانع حل شود.

به گزارش خبر استان قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت در نخستین جلسه قرارگاه ۱۹ دی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با تأکید بر اینکه از ظرفیت به دست آمده در ماه رمضان باید برای کارهای دینی مورد رضای خدا و امام زمان(عج) استفاده کرد، اظهار کرد: کارهای خوبی در گذشته انجام شده و باید افرادی که در قرارگاه ۱۹ دی مسئولیت دارند در صحبت‌ها و مواضع خود دقت کنند.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه ای قبل از روز قدس ابراز کرد: حال که دولت در بحث عفاف و حجاب وارد شده اگر می خواهیم کار جدی انجام شود باید تبلیغات گسترده صورت گیرد و گزارش فعالیت ها در مقاطع مختلف در مطبوعات و رسانه ها پخش شود تا همه اشخاص مطلع و بهره مند شوند.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با تقدیر از تلاش های دستگاه قضایی گفت: دستگاه قضایی استان قم باید پیگیری مستمر داشته باشد تا کارها ابتر نماند و موانع حل شود.

وی با بیان اینکه پرداختن به کارهای زود بازده و هیجانی نباید ما را از کارهای ریشه ای و اساسی دیربازده غافل کند، گفت: هر دستگاهی باید وظیفه خودش را به درستی انجام دهد و توجه داشته باشد که قم مهم است و کارهایی که در شهرهای دیگر انجام می شود نمی‌تواند ملاک عمل ما در شهر مقدس قم باشد.

آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه اعتماد مردم به قرارگاه ۱۹ دی برای ما مهم است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیاز به مشارکت مردمی دارد و ما باید برای مشارکت مردم در این زمینه امید آفرینی و انگیزه سازی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از فعالیت های قرارگاه ۱۹ دی بازخورد گیری شود و کارهی تأثیرگذار تقویت شود، گفت: در امر به معروف و نهی از منکر خواسته خدا باید مد نظر باشد زیرا قرارگاه ۱۹ دی برای پاسخگویی به شرع مقدس، ولی فقیه و قوانین نظام اسلامی کار می‌کند.

امام جمعه قم تصریح کرد: نیت‌تان این باشد که برای رضای خدا و امام زمان(عج) کار کنید و قبل از هر کاری توسل کنید به حضرت ولی عصر (عج) زیرا این توسل‌ها راه را برای ما باز می کند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.